Möbel till torpet

Vi har i princip inga hyllor på torpet (förutom i skåp och garderober). Det är bra på ett sätt för man samlar inte på sig så mkt saker, men ngn liten hylla för böcker och så vore trevligt. Gillar denna stege från Ellos skarp! Skulle kunna stå i sovrummet eller i vardagsrummet. frågan är bara om jag vågar beställa ngt från Ellos, när jag precis lyckats får dem att sluta skicka reklam och kataloger... Jag var ju deras bästa kund enligt alla brev, efter att ha köpt en herrbetjänt för ca 7 år sedan :)

image205
Bild:Ellos.se

Kommentarer
Postat av: Ljuvligt hemma

Hyllan är riktigt fin... har en i badrummet & är hur nöjd som helst :) Finns bilder av den på min blogg. Kram kram

2008-03-10 @ 18:35:51
URL: http://ljuvligthemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0