Tagen

Under min semester blev jag utmanad av KixKoll. Jag har inte kunnat anta utmaningen förrens nu eftersom jag bara mobilbloggat under min semester. Jättekul att höra att någon gillar ens blogg! :) Eftersom KixKoll var den som utmanade mig så hamnar inte hon på denna lista även om det är en av de bloggar jag besöker ofta. Annars hade hon såklart hamnat där! :)

Jag följer en massa bloggar och använder mig av bloglines.com för att att hålla reda på dem. Men nedan följer fyra bloggar där jag får bra tips som gäller inredning som passar nere på torpet.

Lantliv i Stan - Frossar i lantlig inredning. Många fina bilder och bra shoppingtips!
Ljuvligt Hemma - Hos Ljuvligt hemma får man en massa bra tips, en favorit är när hon betygsätter olika inredningsbutiker på nätet.
Elins stuga - Handlar om "Elins" Stuga som restaureras. Spännande att följa.  Har också en hel del bra länktips.
Dreamhouse - Bygger sitt drömhus på Värmdö. Lantlig inspiration och många bra tips!

Kommentarer
Postat av: Ljuvligt hemma

Vad kul att du jag är med bland de fyra :)

2007-08-14 @ 09:22:15
URL: http://ljuvligthemma.blogspot.com
Postat av: Mikael Rejdin

Hej ! Jättekul att titta på era bilder. Ni har ett fint torp. Vi har precis köpt ett litet torp i östergötland, nära tjällmo. Massor som behöver fixas bla ett gammalt plankgolv som kom fram efter vi tog bort en plastmatta. På sina ställen är plankorna murka men hur får man bort gamla plankor utan att förstöra dessa? Dom ligger direkt på stockar i golvet bara jord och mull.?



Hälsningar Micke

2008-12-25 @ 12:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0